کمکم کن

تنهاترین نفس

دلنوشته های تنهایی


کمکم کن

خدایااا...

دلم میسوزه واسه ی تک تک لحظه هایی که بی تومیگذره

دلم میسوزه واسه ی لحظه هایی که میره ودیگه برنمیگرده

چقدرسخته که نمیتونم جوونیموتوی مشتم نگه دارم تاهیچ وقت ازدستش ندم

چقدرسخته که جوونیم ازجلوی چشمام تندتندردمیشه ومیره هوا

خداجونم

صدامومیشنوی؟

ازدست دادن یه سال ازجوونی آسون نیست

ازدست دادن بهترین لحظه های عمرآسون نیست

خداااا...

دوست ندارم وقتی برمیگردموپشت سرمونگاه میکنم حسرتی واسم داشته باشه

دوست ندارم ببینم به جای یه سال چندین سال ازجوونیمو ازدست دادم

کمکم کن خدا

این دلم دیگه طاقت نداره

صبرم دیگه به انتهارسیده

نذارحسرتم برای چندین سال باشه

همین یه سال برای همیشه روی شونه م سنگینی میکنه

خدایاکمکم کن

کمکم کن...

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

ن برنا
ساعت16:10---24 شهريور 1394
سلام از وبلاگ قشنگت دیدن کردم خیلی جالب بود ولی از عکس کمتر استفاده کردی !! حالا خلیلیا فرصت خوندن متنای بلند رو مدارن از عکس و متن همزمان استفاده کن

بهنام
ساعت12:25---23 شهريور 1394
با دلخوري به خدا گفتم :
در آرزوهايم را قفل كردي

كليد را هم پيش خودت نگه داشتي؟!،



لبخندي زد و جواب داد:

همه عشقم اين بود كه

به هواي اين كليد هم كه شده

گاهي به من سر ميزني…


بهنام
ساعت12:02---17 شهريور 1394
کاش عشق را از پلک های خود می آموختیم.

پلک هایی که تا وقتی خون در رگ هایشان جاری است هردم برهم بوسه

می زنند.

پلک هایی که از سحر تا پاسی از شب برای در آغوش کشیدن هم لحظه

شماری می کنند.

پلک هایی که حتی برای دقیقه ای کوتاه هم نمی توانند دوری از یکدیگر را

تاب بیاورند.

پلک هایی که در لحظۀ مرگ هم در آغوش یکدیگر جان می دهندعشق را

باید از آن هاآموخت.


فرزانه
ساعت17:14---16 شهريور 1394
وبت عالیه دوست عزیزم...

ali bagheriyan
ساعت11:30---16 شهريور 1394
عميقاعاشق خداميشم وقتي بعداز مدتها نماز ميخونم که
فقط درآخر چيزي ازش طلب کنم،وشرمنده تر وقتي ميشم که هيچوقت بهم نه نميگه...
خواستم حداقل اينجاازش تشکري بکنم
خدايـــااااااااعاشقتم ...!


beautifulkitty
ساعت10:48---16 شهريور 1394
نوشته هات عالییییییییییییییین

عاشقان مهدی
ساعت13:21---13 شهريور 1394
مثل همیشه عالی بود

دلی
ساعت19:45---10 شهريور 1394
آرزو خانوووم چطوره ؟آپم آبجی دوس داشتی بیا دعوت به عمل می آوررررم

×پرنسس باباجونم×
ساعت12:20---9 شهريور 1394
چه قشنگ بود...
راستی ممنووووووووووووون که قالبتو عض کردی. اونجا نمیشد نظر داد
یه راستی دیگه اسم وبمو تو لینکات عوض کن آجی مرسییییییییی


بسیجی رهبر
ساعت16:30---8 شهريور 1394
وبلاگتون خیلی قشنگه
ممنون میشم به وبلاگم سر بزنید و لینکم کنید .


مهدی
ساعت1:03---8 شهريور 1394
وب عالی دارید موفق باشید

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبـهـ ـا : ✘ادامهـ مطلبـ✘
♥ نوشته شده در یک شنبه 1 شهريور 1394برچسب:, ساعت 1:20 توسط آرزو:

Design By : Bia2skin.ir